مسئولین انجمن

مسئولین انجمن کنه شناسی ایران

مسئولین انجمن کنه شناسی ایران


 انتخابات دور چهارم انجمن کنه شناسی (1399-1402):

جلسه مجمع عمومی انجمن کنه شناسی ایران در تاریخ 29 دی 1399 به صورت مجاری با وبینار اتحادیه انجمن های علوم گیاهپزشکی ایران برگزار و همچنین در پایان جلسه انتخابات هیئت مدیره جدید انجمن برای دوره چهارم با حضور  جناب آقای دکتر رضاپناه رییس محترم اتحادیه انجمن های علوم گیاهپزشکی ایران به عنوان نماینده وزارت علوم با گوگل فرم انجام شد که از مجموع آرای ماخوذه (66 رای) افراد زیر به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید انجمن برای سه سال (1399 الی 1402) برگزیده شدند:

آقای دکتر علیرضا صبوری با 64 رای (رییس)

آقای دکتر محمدعلی اکرمی با 46 رای

آقای دکتر محمد خانجانی با 45 رای (نایب رییس)

آقای دکتر مسعود حکیمی تبار با 42 رای (دبیر)

خانم دکتر مرجان سیدی با 38 رای

آقای دکتر اسماعیل بابائیان با 36 رای (خزانه دار)

آقای دکتر سعید پاک طینت سئیج با 25 رای

خانم دکتر فاتن مومن با 19رای (عضو علی البدل) 

آقای دکتر وحید رحیمی نژاد با 18 رای (عضو علی البدل)

آقای دکتر اسدالله حسینی چگنی با 15 رای (عضو علی البدل)

همچنین خانم مهندس الناز فدایی با 19رای به عنوان بازرس انجمن و آقای مهندس علی صدقی به عنوان بازرس علی البدل برگزیده شد.


 

انتخابات دور چهارم انجمن کنه شناسی (1396-1399):

جلسه مجمع عمومی انجمن کنه شناسی ایران در تاریخ یکم شهریور 1396 در دانشگاه تهران برگزار و همچنین در پایان جلسه انتخابات هیئت مدیره جدید انجمن برای دوره چهارم با حضور اعضا و نماینده وزارت علوم انجام شد که از مجموع آرای ماخوذه (53 رای) افراد زیر به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید انجمن برای سه سال (1396 الی 1399) برگزیده شدند:

آقای دکتر علیرضا صبوری با 50 رای (رئیس)

آقای دکتر حمیدرضا حاجی قنبر با 49 رای (نایب رئیس)

آقای دکتر هاشم کمالی با 37 رای (خزانه ­دار)

آقای دکتر اسماعیل بابائیان با 34 رای (دبیر)

آقای دکتر محمد خانجانی با 33 رای

آقای دکتر محمد باقری با 28 رای

خانم دکتر مهدیه اسدی با 24 رای

آقای دکتر علیرضا نعمتی با 21 رای (عضو علی البدل) 

(آقای دکتر سعید پاک طینت سئیج با 20 رای عضو علی البدل).

همچنین خانم مهندس مهسا فرجام فر با 31 رای به عنوان بازرس انجمن برگزیده شد.


 انتخابات دور سوم انجمن کنه شناسی (1393-1397):

جلسه مجمع عمومی انجمن کنه شناسی ایران در تاریخ دوم شهریور 1393 در دانشگاه ارومیه برگزار و همچنین در پایان جلسه انتخابات هیئت مدیره جدید انجمن برای دوره سوم با حضور اعضا و نماینده وزارت علوم انجام شد که از مجموع آرای ماخوذه (107 رای) افراد زیر به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید انجمن برای سه سال (1393 الی 1397) برگزیده شدند:

دکتر هاشم کمالی                          69 رای

دکتر شهروز کاظمی                       62 رای

دکتر امید جوهرچی                       59 رای

دکتر مسعود حکیمی تبار                56 رای

دکتر علی احدیت                          54 رای

دکتر حمیدرضا حاجی قنبر              54 رای

دکتر محمد باقری                         51 رای

دکتر آزاده زاهدی گلپایگانی             51 رای

دکتر مرجان سیدی                      30 رای

 

اعضای ناظر بر انتخابات و شمارش آراء عبارت بودند از: دکتر علیرضا صبوری، دکتر داوود شیردل، دکتر محمد علی اکرمی و دکتر حسن رحمانی.

 همچنین در روز پنجشنبه ششم شهریور 1393 اعضای هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و دکتر هاشم کمالی را به عنوان رییس، دکتر حمیدرضا حاجی قنبر را به عنوان نایب رییس، دکتر آزاده زاهدی گلپایگانی را به عنوان دبیر، دکتر علی احدیت را به عنوان مسئول روابط عمومی و بین الملل و دکتر امید جوهرچی را به عنوان خزانه دار انتخاب کردند.


 انتخابات دور دوم انجمن کنه شناسی (1390-1393):

 دومین انتخابات هیئت مدیره انجمن کنه شناسی ایران در تاریخ 15 شهریور ماه 1390 با حضور نماینده وزارت علوم تشکیل و پس از رأی گیری (50 رأی) افراد زیر به عنوان هیئت مدیرة انجمن به مدت 3 سال انتخاب شدند.

 تعداد آرا برای هر داوطلب عبارت بود از :

  

 علیرضا صبوری 48
 مسعود حکیمی تبار 42
 شهروز کاظمی 33
 علی احدیت 32
 مهدیه اسدی 23
 امید جوهرچی 23
 محمد خانجانی 18

  در همان روز اعضای هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و علیرضا صبوری را به عنوان رییس،شهروز کاظمی را به عنوان نایب رییس انجمن، مهدیه اسدی را به عنوان دبیر، علی احدیت را به عنوان  مسئول روابط  عمومی و بین الملل و امید جوهرچی را به عنوان خزانه دار انتخاب کردند.

اعضای هیئت نظارت بر رأی گیری عبارت بودند از: دکتر آزاده زاهدی گلپایگانی، مهندس سمیه حقانی، مهندس احمد ولی زاده  و مجید کیقبادی.


مروری بر نحوه شکل گیری انجمن کنه شناسی:

بنا به پیشنهاد استاد گرامی جناب آقای دکتر کمالی و پیگیری دکتر علی رضا صبوری، 10 نفر از کنه شناسان ایران به عنوان هیئت مؤسس انجمن انتخاب شدند که عبارت بودند از: دکتر کریم کمالی، دکتر بهمن پارسی، دکتر کریم حداد ایرانی نژاد، دکتر مسعود اربابی، دکتر محمد خانجانی، دکتر هادی استوان، دکتر جلیل  حاجی زاده، دکتر فریبا اردشیر، دکتر هاشم کمالی و دکتر علی رضا صبوری. پس از پیگیری های فراوان و تأیید تشکیل انجمن و سپس تصویب اساسنامه انجمن در کمیسیون انجمن های علمی کشور، اولین مجمع عمومی انجمن کنه شناسی ایران در تاریخ 9 شهریور ماه 1387 با حضور نماینده وزارت علوم تشکیل و پس از رأی گیری (37 رأی) افراد زیر به عنوان هیئت مدیرة انجمن به مدت 3 سال انتخاب شدند.

 تعداد آرا برای هر داوطلب عبارت بود از :

 

 
 
علیرضا صبوری 37
محمد علی اکرمی 27
جلیل حاجی زاده 25
محمد خانجانی 23
هاشم کمالی 20
کریم حداد ایرانی نژاد 20
مهدیه اسدی 17
جاماسب نوذری 15
حمیدرضا حاجی قنبر 14
   

 در همان روز اعضای هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و علیرضا صبوری را به عنوان رییس،محمد خانجانی را به عنوان نایب رییس انجمن و جلیل حاجی زاده را به عنوان خزانه دار انتخاب کردند.

اعضای هیئت نظارت بر رأی گیری عبارت بودند از: دکتر کریم کمالی، دکتر غلامرضا رسولیان، دکتر غلامحسین مصاحبی و دکتر یعقوب فتحی پور.

درباره ما

انجمن کنه شناسی ایران (ASI) در تاریخ 9 شهریور 1387  تاسیس شد. این انجمن بین‌المللی برای  کنه شناسان ایرانی است که داخل یا خارج ایران زندگی می‌کنند .با این حال، از هر کسی که علاقه مند به دانش کنه‌شناسی است، برای ارتقاء روابط و همکاری میان کنه‌شناسان در ایران و سایر نقاط جهان دعوت می‌شود که به  انجمن کنه‌شناسی ایران بپیوندند.
 انجمن کنه شناسی ایران در حال حاضر دارای بیش از 120 عضو از ایران، ژاپن، امریکا، استرالیا، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، چین، مصر، مونته‌نگرو، پاکستان، برزیل، بنگلادش و هند است. در حال حاضر انجمن خبرنامه و مجله پژوهشی بین‌المللی کنه‌شناسی را منتشر می‌کند. کشور ایران از مدت ها پیش در آرزوی ایجاد جامعه کنه‌شناسی  و انتشار نشریه‌ای بود که بتواند آثار محققان را در زمینه کنه‌شناسی انتشار دهد. همچنین این انجمن، همایش بین‌المللی کنه‌شناسی را در ایران برگزار کرده و می‌کند. ما بسیار خوشحالیم تا اعلام کنیم که رویاهای ما اکنون تحقق یافته است لطفا با ما در ترویج  و توسعه دانش کنه‌شناسی در ایران و تقویت روابط و همکاری میان کنه‌شناسان در ایران و سایر نقاط جهان همراه باشید .

تماس با ما

ایران، کرج، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، گروه گیاهپزشکی، انجمن کنه شناسی ایران

 صندوق پستی: 4111

  کد پستی: 31587-77871

  تلفکس00982632243671

 رایانامه: asi@acarology.ir